Тренери школи

  • Бархоленко Степан
  • Бархоленко Степан

    Керівник групи Digital просування, 1+1 медіа

    Випускник факультету гуманітарних наук Києво-Могилянської Академії. Шість років вивчав те, як не треба робити, і саме навчання на кафедрі історії допомогло йому зрозуміти просту істину - вчитися краще на чужих помилках. Пізніше вирішив не пов'язувати свою кар'єру з історичною наукою та спробувати себе в рекламі.

    І кращого місця для старту своєї кар'єри ніж GRAPE UKRAINE - складно було уявити. У цьому digital-агентстві його навчили всьому, що він тепер знає. Саме там зрозумів, що в нього виходить найкраще і далі вже розвивав у собі креативні навички: генерація ідей, їх допрацювання, оформлення ідеї у презентації та продажу клієнтам. За 3 роки роботи в digital-маркетингу встиг попрацювати з такими великими брендами як Philips, Intel, SunInBev, Carlsberg, Kyivstar та ін. За проект "Перша мобільна допомога" для Київстару отримав бронзову Effie.

    Через якийсь час зрозумів, що дуже складно працювати в такому темпі: вранці потрібно "любити" Київстар, а ввечері вже придумувати кампанії для Львівського. Тому й вирішив спробувати себе на стороні клієнта - в 1 + 1 media є всі можливості, а головне - тут ти бачиш, як твоя робота візуалізується у конкретний результат. "В якості digital group head'а я керую розробкою і реалізацією зовнішніх і внутрішніх корпоративних digital-проектів, а також займаюся їх просуванням в соц. мережах"

    "Вважаю, що будь-який проект, в першу чергу, повинен бути націлений на результат і нести певну цінність в маси, адже  діджитал дає нам усі можливості відстежити результативність реалізованих проектів"

    Особисті досягнення:

    Silver at Golden Hammer 2014 for "Deltaplan" project. Source: https://vimeo.com/85812910

    Bronze at KIAF 2014 for "Deltaplan" project. Source: https://vimeo.com/85812910

    Bronze at EFFIE +2015 for «First Aid Mobile».

    Курси і тренінги

    :