Тренери школи

  • Дика Дар’я
  • Дика Дар’я

    Керівник Групи просування інформаційного мовлення

    Має близько 8 років досвіду роботи в комунікаціях. Закінчила Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, де отримала ступінь магістра за спеціальністю зі складною назвою «Бухгалтерський облік та аудит в підприємницькій діяльності».

    Свою кар’єру починала у компанії McDonald’s, в якій на різних позиціях працювала більше 6 років і, власне, познайомилась з поняттям комунікацій та PR, одразу зрозумівши, що «я це люблю». Була головним редактором внутрішнього корпоративного журналу, координувала благодійні та КСВ проекти, а також проекти, пов’язані з EURO 2012.

    Також працювала у компанії Danone, де від початку відповідала за створення та впровадження функції внутрішніх комунікацій компанії.  Була project-лідером ряду внутрішніх проектів, а також займалась організацією безлічі великих корпоративних заходів для співробітників.

    Завжди хотіла працювати у комунікаціях саме в сфері ТБ. І у 2013 році бажання стало реальністю – Даша стала частиною команди 1+1 медіа, обійнявши позицію менеджера з внутрішніх комунікацій. З січня 2015 року займала посаду PR менеджера телеканалу 1+1. У березні 2016 очолила Групу просування інформаційного мовлення, яка займається комунікаційною підтримкою проектів журналістських розслідувань телеканалів 1+1 та 2+2, а також підтримкою і просуванням проектів Телевізійної служби новин (ТСН) та «Сніданку з 1+1»

    Була куратором книги про війну на Донбасі «Війна очима ТСН», чим дуже пишається. Пишається й тим, що книгу отримав і оцінив, не багато не мало, діючий Президент України.

    В 2009 році отримала ступінь в Chartered Institute of Public Relations (CIPR), зараз навчається у Kyiv-Mohyla Business School (kmbs).

    У своїй роботі найбільше цінує її динамічність, різноплановість, можливість щодня ставити собі цілі і досягати їх, бути «гладіатором в костюмі» (як казали герої must-see серіалу для піарників «Скандал»), ставати сильнішим і сміливішим.

    Впевнена, що комунікації, у найширшому розумінні цього поняття, керують світом, а отже, здатні змінити його на краще.

    Як сказав один американський історик: «Одні народжуються величними, інші досягають величі, а треті наймають хороших піарників» 

    Курси і тренінги

    :