Тренери школи

  • Тараненко Олена
  • Тараненко Олена

    Операційний директор агенції HOSHVA PR

    У сфері комунікацій працює понад 14 років.

    Освіту отримала на факультеті міжнародних відносин Київського славістичного університету, але професію Олени визначила не освіта, а хобі — створення власних історій і гра на театральний сцені. Ці навички стали у нагоді під час її роботи журналістом, редактором, а також PR-менеджером у креативній агенції SAHAR і дизайн-бюро KARANDASH.

    На посаді керівника агенції HPPR разом з командою розповідала історії успіху компаній Shell, «1+1 media», GAP, Arterium, WOG, Lirenе. Кожен із цих проектів вирішив завдання, пов’язані зі сприйняттям бренду та залучив до діалогу співробітників, партнерів і покупців, а агенція отримала численні нагороди на комунікаційних фестивалях.

    Пізніше, працюючи директором з маркетингу мережі кінотеатрів «Оскар», Тараненко реалізовувала різноманітні проекти, зокрема, «Ніч різдвяного кіно» та «Ніч прем’єр», які відкрили киянам нові формати кінопереглядів, а кінотеатр у ТРЦ «Гулівер» значно збільшив глядацьку аудиторію. 

    Із січня 2015 року Олена керує агенцією HOSHVA PR. Команда з 20 фахівців спеціалізується на проектах consumer PR, курирує проекти PR meetup і Клуб PR-директорів від UAPR.

    Протягом останнього року проекти агенції отримали срібну нагороду Effie, гран-прі конкурсу PRAVDA AWARDS, шорт-лист SABRE Awards EMEA та ще сім відзнак за проекти для OLX, Martini та Watsons.

     

    З 2013 року Тараненко читає лекції на курсі PR у Національному університеті «Києво-Могилянська академія», присвячені кар’єрі у комунікаціях.