Локальні медіа

Форми роботи
  • Індивідуальна,
  • групова,
  • відкрита групова.

Що ми пропонуємо:

Хочете вражати контентом свою цільову аудиторію та бути поза конкуренцією?!

За допомогою наших спеціалістів ми можемо допомогти в розробленні якісного наповнення інформаційних, інформаційно –розважальних та навіть розважальних програм.

Дане навчання проводиться на виробничих потужностях 1+1 медіа (Студія ТСН, Студія Сніданок з 1 + 1) і передбачає 80% практичного відпрацювання. Для кожної компанії програма формується індивідуально з урахуванням запиту.основні тренди в новинах.

  • Структура ньюзруму. Аудиторія. Конвергентність,
  • структурування інформації. Сприйняття новин аудиторією,
  • підводки та начитки,
  • як думати картинками. Мова сюжетів. (дивимось їхні сюжети: аналізуємо, що нам розказують картинки),
  • написання тексту під картинку,
  • практика написання тексту під картинку,
  • види сюжетів: репортаж, проблемний сюжет, лайф. Робота з героєм,
  • інтерв’ю – як частина сюжету. Як розговорити героя,
  • практика: які заплановані зйомки та теми. У якій формі їх краще зробити,
  • репортаж та репортажні елементи в сюжетах,
  • стендапи та американські стендапи: історії та оповідачі,
  • інтерв’ю, як окремий жанр в новинах,
  • прес-конференція: що цікаво аудиторії. Як працювати на прес-конференції,
  • практика: прес-конференція О. Кашпор про книжку «Війна очима ТСН»,
  • практика з написання текстів,
  • практика написання текстів,
  • верстка програми,
  • брейкінг ньюз. Розгортання теми,
  • Основні принципи побудови сітки мовлення (пріоритети, максимальна кількість повторів, прайм-тайм, заповнення сітки контентом),
  • Коригування сітки мовлення,
  • Оформлення міжпрограмного простору,
  • Визначення часу виходу в ефір для нового проекту (для постійної програми щотижня і для одногофільму),
  • Наповнення плейлиста,
  • Стратегія довгострокового програмування,
  • Програмування в літню пору,
  • Контрпрограмуванням, основні принципи,
  • Програма для продюсерського складу.