Світлана Павелецька

Директор з маркетингових комунікацій

Світлана Павелецька

Світлана Павелецька працює в 1+1 media з грудня 2011 року. До серпня 2018 року очолювала PR-департамент групи і відповідала за зовнішні та внутрішні комунікації.

З 1 серпня 2018 року Світлана очолює новостворений департамент маркетингових комунікацій.

Світлана отримала ступінь магістра політології в Національному університеті ім. Тараса Шевченка, а також закінчила Королівський інститут зв'язків із громадськістю (CIPR) та отримала диплом MBA Міжнародного Інституту Менеджменту.

PR-кар'єру почала в 2002 році в Національній телекомпанії України, де займалася питаннями міжнародного співробітництва, серед іншого підтримкою та координацією проведення Пісенного конкурсу Євробачення 2003-2006 тощо. Кар'єру в корпоративному сегменті почала в 2007 році в компанії Innovative City Development Investments. Також очолювала PR-агентство Pillar | Hill & Knowlton.

У 2010 році обійняла посаду PR-менеджера Служби продажів у Гірничо-металургійному холдингу «Метінвест», де займалася розробкою та впровадженням PR-стратегії служби продажів, включаючи офіси в Україні, Росії, ОАЕ, Італії, Швейцарії, Латинській Америці, Литві, Лівані, Єгипті та Сінгапурі.

Світлана – PR-фахівець із більш ніж 17-тирічним досвідом роботи в компаніях і агентствах. Володіє глибокими знаннями у сфері репутаційного менеджменту від репутаційного аудиту до розробки й реалізації комунікаційної стратегії (зовнішньої та внутрішньої), кризового менеджменту. Досвід у створенні та управлінні командою до 300 чоловік.

У 2012 році отримала відзнаку PRAVDA AWARDS, як кращій PR-професіонал віком до 35 років, що працює в корпоративному сегменті. У 2013 увійшла до ТОП-10 високопотенційних PR-Profi України та до ТОП-5 жінок комунікаційного ринку за версією видання MMR. Останні декілька років традиційно є у переліку найкращих PR-директорів України. На початку 2017 року обійняла 2 місце рейтингу «PR-ренк» серед корпоративних лідерів українського ринку.

До проектів команди Світлани завжди прикута максимальна увага ЗМІ. Зокрема, у 2014 році проект «The next big thing» здобув золото PRAVDA AWARDS, а у 2017 проект «Переможці» був відзначений як гран-прі та золото в одній із номінацій конкурсу. Також цьогоріч два срібла нагороди PRAVDA AWARDS отримав проект «Ті, що вражають», а проект «Музей новин» отримав премію European Excellence Awards 2017 та виборов золото в категорії «Крос-медійний сторітелінг», срібло в категорії «Media&Self-promotion» та бронзу в категорії «Корпоративна репутація» Effie Awards Ukraine 2017. У 2016 році проект «Переможці» увійшов у шорт-лист премії European Excellence Awards.

У 2018 році проект «Музей Новин» отримав срібло міжнародної премії PromaxBDA Europe Awards у категорії «Experiential or Stunt Promotion for a Consumer» та відзнаку національної премії Телетріумф у категорії «Промокампанія 360 (ефір та медіа)». Також цього року команда маркетингових комунікацій на чолі зі Світланою зібрали 9 нагород премії Effie Awards Ukraine 2018 з проектами першого україномовного серіалу «ШКОЛА» і проектом «Люди Ідей».

Інші тренери