Оксана Пилипенко
Старший аналітик відділу форматів

Оксана приєдналася до #команди_найкращих влітку 2017.
Має 15-річний досвід у різних структурах медіа. Свою діяльність починала медіа-менеджером, а згодом медіа-директором, у невеличкому локальному рекламному агентстві. Біля 10 років працювала у різних рекламних агентствах, займалася медіа-плануванням та медіа-закупівлями від преси до телебачення, а згодом і інтернет-реклами.
З 2012 працює рекламним та маркетинг-аналітиком, поєднуючи аналітику з проджект-менеджментом та адмініструванням. Має досвід роботи аналітиком у діджитал-сейл-хаузі, зовнішній рекламі, продуктовому маркетингу. Добре розуміється на тому, як влаштовані ринки: як медійні, так і продуктові.
На 1+1 Оксана освітлює програмні та форматні новинки, тенденції телевізійного ринку у різних країнах, вивчає закордонний досвід у сфері форматів та телепрограм.