Діджитал журналістика 2.0
Про курс
Нові соціальні медіа, такі як Twitter, Instagram, Facebook і TikTok, можуть бути потужними інструментами для онлайн журналістики, оскільки вони дозволяють журналістам показувати свої історії в більш креативний і візуальний спосіб, що залучає нову аудиторію. Крім того, соціальні мережі можуть бути корисними для просування матеріалів та залучення нової аудиторії. Курс для тих, хто хоче отримати нову професію або поглибити свої знання у роботі з новинними платформами. Робота з джерелами інформації, текстами, візуальним контентом, механізмами просування та монетизації контенту. Курс буде корисний як для тих, хто хоче зробити зі своїх соціальних мереж справжній інформаційний ресурс, так і для тих, хто мріє працювати у міжнародних медіа. Курс проходить у реальному часі з можливістю відвідати заняття вживу, а для Zoom аудиторії записи лекцій залишаються протягом місяця.
Розклад курсу
Діджитал журналістика 2.0
Куратор курсу
Святослав Гринчук
Розповідає про війну в Україні великим іноземним ЗМІ, серед них зокрема радіо ВВС. Неодноразово ставав ведучим на різних статусних заходах: EBA (European Business Association); American Chamber of Commerce in Ukraine (Американська торговельна палата в Україні). Лектор курсу з гендерно чутливої журналістики за підтримки ООН Жінки.
Спікери курсу
Вартість та оплата
Оплату за курс ви можете здійснити в касі будь-якого банку, або через інтернет банкінг, що встановлено у вашому телефоні.
При внесенні повної вартості, ви отримуєте знижку -10%
Можлива оплата курсу вартістю 8 000 грн двома частинами по 4 000 грн в місяць.
Закінчивши курс ви отримуєте
Де працюють наші випускники
-
Big Entertainment Shows 1+1
-
Телевізійна програма
-
Телевізійна програма
-
Big Entertainment Shows 1+1
-
Телеканал
-
Телеканал
-
Телевізійна програма
-
Виробничий департамент