Бренд ID: як компаніям розвивати Internal Communications 

500 грн. | Зареєструватись

Яна Ляхович, керівник відділу внутрішніх комунікацій 1+1, підготувала унікальний інтенсив з покроковою інструкцією побудови зразкового бренду роботодавця та розвитку корпоративної культури.

Тривалість:1 день

Про ваш бренд знають, але не говорять?
Плинність кадрів не рятують навіть gold-акаунти на спецсервісах?
Відчуваєте, що на вас працюють окремі спеціалісти, але не команда?

 

Яна Ляхович, керівник відділу внутрішніх комунікацій 1+1, підготувала унікальний інтенсив в онлайн форматі з покроковою інструкцією побудови зразкового бренду роботодавця та розвитку корпоративної культури.

Під час онлайн-інтенсиву ви дізнаєтесь:

  • все про Internal Communications: тренди, правила та закони;
  • чому компанії повинні інвестувати у співробітників;
  •  навіщо перетворювати людей на спецпроєкти;
  • як отримувати миттєвий зворотній зв’язок та чому важливо Дякувати, а не Хвалити;
  • чи треба працювати з цінностями та як розвивати корпоративну культуру;
  • лайфхаки створення масштабних проєктів за мінімальні бюджети;
  • про проєкти «Люди Ідей» та #забутипровік: історії кейсів, що отримали міжнародні відзнаки.

Будуйте бренд роботодавця правильно.