Новини

Донька Лєри Бородіної і Антона Лірника стала амбасадором Дитячої медіашколи 1+1 медіа

Донька Лєри Бородіної і Антона Лірника стала амбасадором Дитячої медіашколи 1+1 медіа

Соня Лірник, відома під ніком Соня Лі, як починаючий дитячий відео- і інстаграм-блогер, співпрацюватиме з Дитячою медіашколою протягом двох місяців. У дівчинки більше 30 тисяч підписників, однак вона хоче підійти до питання власного каналу серйозно. З метою навчитися робити все сама, Соня буде відвідувати заняття і ділитися враженнями, як вона застосовує отримані знання для того, щоб розвивати свій аккаунт і бути, хоч юним, але професіоналом. Також Соня на собі протестує залученість у процес тренерів і їх роботу з усіма учасниками школи.

За організацією навчання, як мама, буде спостерігати Лєра Бородіна і ділитися своїми враженнями.

«Думаю, що навчання у Дитячій медіашколі – чудова можливість для батьків за два місяці зрозуміти, до чого у їх дітей є здібності, що їм цікаво, щоб у майбутньому не проґавити той самий момент і підтримати бажання своїх діток. Я дуже рада, що Соня визначилася зі сферою, яка їй подобається, і що тепер вона цілеспрямовано і самостійно хоче розвиватися у цьому. Моє завдання, як мами, підтримувати свою дитину в її починаннях», – коментує Лєра Бородіна.

У Вищій школі Media & Production розповіли, що класичні медіаканали менш ефективні в роботі з такою цільовою аудиторією, як діти. Завдяки Соні в медіашколі сподіваються не тільки охопити юну вікову аудиторію, а й показати, що сьогодні необхідно виходити за рамки навчання класичних шкіл, пропонуючи мілленіалам саме ті знання, які потрібні їх поколінню.

Поділитись